Minusgrader

Har gått en vecka nu sen vi kom hem från Andermatt.
Kroppen har äntligen på allvar börjat vakna till efter en lite jobbigare period.
Hade tänkt löpa 1,30 aom pass nummer två i går, men efter irrat bort mig en andra gång i de förrädiska älvsbyiska skogarna hade klockan redan närmat sig 2 timmar när jag hittade åt vägen, då med en bra bit kvar hem.
-5 stod termometern på i morse, så bestämde mig för att skjuta en stund på träningen, man undrar förresten om dom inte skulle kunna börja med snötillverkningen snart...
Övning imorgon med hemvärnet, blir nog en spännande dag på Boden sib anläggning, förhoppningsvis slipper vi regn iaf..
Tycker sofia ska komma hem nu, fast det lär jag nog få tycka några timmar till..
Vill även passa på lyfta fram nyheten från 24e sept att 80% Handsprit brinner! Extra läckert nu när den till och med självantänder.
Man börjar ana om det inte finns en bakomliggande komplott!
Med tanke på all handsprit som gått ut till i princip var och varannan människa och företag och bussar och så vidare och så vidare, kommer effekten bli minst sagt förödande när någon eller några snart i sin lömska plan bränner av all handsprit på samma gång, pang bom och vi tillbaka på stenåldern.
Finanskrisen kommer blekna när den ställs mot den stundande handspritkrisen!
Den enda räddningen är att fort få fram med vaccinet innan det är försent!
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0