Skaderapport!

Ferry kraschade och skadade sig för några dagar sedan, nu idag också bergman.. Nu kan jag meddela att även jag har skadat mig! Under skytte passet idag lade jag armen rakt på en stående tomhylsa. Det var dock inga större problems, det var ju bara att plocka ut den och dra ner ärmarna på tröjan och träna vidare... =)
Det har varit riktigt fint väder några dagar nu, det verkar ska hålla i sig veckan ut också.. Tidigare i veckan lovade prognosen typ 40 mm regn idag men som tur var var meteorologerna på cykel tur när dom stirrade i spå kulan..
Lång pass idag med swärd och co.. Blev en slitsam historia sista halvtimmen
Skulle förövrigt tvätta kläder idag, det gick lite sisådär kan man säga.. Började med att köra dom i torktumlaren. Man kan ju tänka sig att då slipper jag ju torka dom efter själva tvätten.. =) funkade dock inte..
Elin fyllde år idag så det bjöds på glass, mycket trevligt..
Imorgon väntar nånsorts race...
Mvh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0