Östersund!

Hej och hå!
Vars ska man börja. Mycket har hänt sedan senast. Sommaren har gått över till höst och en ny träningsperiod har inletts. Sommaren avslutades med tävlingar här nere i helgen. Kort sammanfattning så är jag klart nöjd med längdloppet som extra krydda inför hösten.
Rutinerna här i Östersund börjar annars sitta. Ica, medmera och OK kort är fixat lägenheten inredd, mest tack vara sofia så klart ;) men även jag har bidragit lite känner jag speciellt med denna!

Vardagsrumsväggen
(Tavlan alltså)

Snart drar även kurserna igång och det ska bli spännande det också!
Körde tester på rullskidbandet häromdagen. Glädjande kan jag meddela att det går allt jämnt framåt!
/ Pontus =)

Kommentarer
Postat av: niklas

lägg upp mer bilder på eran lägenhet så jag vet vad jag kommer till då jag ska hälsa på :D

2010-09-04 @ 10:25:05
Postat av: Lille syrran

Hejhej, Tove här om du kommer ihåg vem det är fortfarande, du verkar ha glömt mitt nr iaf.



Hur haru det? Verkar vara bra vad jag ser.



Vi har haft möte med handbollen och jag har nu bytt handbollsnr till 19! Vi har ä'ven beställt nya dresser och dom ska bli en lite mörk grön hummel, shortsen ska också ha hummel, och tur så fick vi inte "hotpants" till shorts utan vanliga shorts. Dom är också gröna men vi ska kanske ha ett stort tryck på rumpan -.- :D



Jahapp, ring eller något, jag anna o moa får väl komma och hälsa på snart???

2010-09-04 @ 15:05:14
Postat av: pontus

ska snöra upp lite bilder så fort jag kommer hem igen!

2010-10-13 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0