Slutet närmar sig..

Slutet på detta läger börjar närma sig och det känns. I Måndags hade vi vilodag, då slängde jag ted lindström och den olympiske mästaren i jaktstart i den sist nämndas bil till bredbyn och hälsade på hemma hos Fredriks föräldrar. Det blev en trevlig dag där huvuddelen av samtalen ständigt gled in på skog. Tror bror hade haft mer att säga till om i ämnet men börjar nog lära mig lite mer om värdet nu. Efter lunch och fika rullade vi förbi rogga på hans jobb. Där insåg vi att vi har det dåligt som får hålla på med det vi gör. På vägen hem fick jag träffa en gammal legend Bengt Stattin, förra förbundskaptenen för längdlandslaget. På kvällen förlorade jag och hinken en svidande förlust i finalen i en fifa 2010 turnering på gradins ps3.
Långt inlägg och mer ska det bli, nån kanske orkar sig igenom
Igår alltså tisdag var det max intervaller på programmet, blev totalt ca 18 km under högsta belastning. Känslan var bra men visst blev man trött.
Idag har varit en rätt tung dag med impulser. Nilsson fick sig en percing i örat av min stav på impulserna och fick sy men tobbe var nog värst som orsakade ett skalv på 2 på richterskalan med sitt magplask på asfalten.
Nu blir det styrka, suck
// Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0