Då var det över

Då var första världscupen för min del till enda.. Det hade och borde väl gått mycket bättre, då främst i skyttet som faktiskt varit sämre än sämst. Jag har ingen direkt förklaring, på träningarna har jag varit i ganska bra skytte form men det vill sig inte på tävlingarna. Åkningen idag var rätt okej, ingenting att klaga på direkt, tappade två minuter men borde väl kunnat kapa någon halv minut åtminstone med 4-5 straff rundor mindre.

Nästa helg väntar längdtävlingar i Haparanda och sedan sverige cup i Östersund. Måste nog prestera ganska så bra där om jag ska någon chans överhuvudtaget på em..

Detta har annars varit otroligt spännade och roligt trots riktigt dåliga resultat..

/// Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0